Workshopy

Jedná se o praktickou formu vzdělání v menším množství účastníků, díky čemuž může přednášející rozebrat konkrétní téma více do hloubky a individuálně se Vám věnovat. U nás se můžete těšit na 10 workshopů na různá témata. Jejich seznam naleznete níže.

Jak se registrovat na workshopy?

Na workshopy se bude možnost přihlásit v den konání akce, a to ráno na informacích. Každý se bude moci přihlásit pouze na 3 workshopy, které se nekonají ve stejný čas. Množství účastníků na workshopech je omezené, proto doporučujeme přijít co nejdříve, než budou všechna místa zabrána.

Seznam workshopů

Těžíte z výkonnostního marketingu maximum? Začněte u správných KPI

Středně pokročilý

60 minut

V rámci workshopu si ukážeme, jak správně pracovat s maržovostí, cíly ve výkonnostních kampaních a které metriky sledovat, abyste z kampaní vytěžili maximum. Také se zaměříme prakticky na to, jaké nevyužité příležitosti jsou často v PPC kampaních, ačkoliv si myslíte (nebo vaše agentura vám tvrdí), ž... Zobrazit více

V rámci workshopu si ukážeme, jak správně pracovat s maržovostí, cíly ve výkonnostních kampaních a které metriky sledovat, abyste z kampaní vytěžili maximum. Také se zaměříme prakticky na to, jaké nevyužité příležitosti jsou často v PPC kampaních, ačkoliv si myslíte (nebo vaše agentura vám tvrdí), že jste z nich vytěžili již maximum.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • Vlastní notebook
  • Přístupy do Google Ads kampaní, Facebook kampaní

Jak využít na maximum analýzu klíčových slov pro e-shop?

Začátečník

60 minut

Jak má vypadat použitelná a do praxe implementovatelná analáza klíčových slov? Co by měla správná klíčovka obsahovat? Co je v ní zbytečné? Co je v ní nezbytně nutné a ve většině analýz klíčových slov to tam nenajdete? V tomto workshopu si odpovíme na všechny otázky.

S sebou si vemte:

  • Dobrou náladu
  • otevřenou mysl
  • a nevadí ani vlastní klíčovka

Jak na produktové fotografie pro e-shop?

Začátečník

60 minut

Projdeme si různé větší i menší e-shopy. Podívame se na to co dělají správně a co je špatně. Mrkneme na inspiraci a na různé způsoby prezentace produktů. Pro každého je vhodné něco jiného - čisté pozadí, lifestyle zátiší, lifestyle s lidmi při používání atd… Během toho bude možné se ptát a budeme si... Zobrazit více

Projdeme si různé větší i menší e-shopy. Podívame se na to co dělají správně a co je špatně. Mrkneme na inspiraci a na různé způsoby prezentace produktů. Pro každého je vhodné něco jiného - čisté pozadí, lifestyle zátiší, lifestyle s lidmi při používání atd… Během toho bude možné se ptát a budeme si též ukazovat backstage videa a fotografie z různých focení produktů.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok
  • Mobil či notebook, kde máte vlastní fotografie

Praktické příklady využití umělé inteligence pro růst vašeho e-shopu

Začátečník

60 minut

Tento workshop se zaměřuje na využití umělé inteligence pro e-shopy. Naučíte se efektivně využívat AI pro tvorbu textů (názvy, popisky, blogy, reklamy) a práci s obrázky. Workshop nabídne skvělý prostor pro diskuzi a výměnu nápadů mezi účastníky.

S sebou si vemte:

  • Je vhodný notebook

9 tipů, jak zvýšit ziskovost e-shopu i v době ochlazení trhu

Začátečník

60 minut

Po plodných covid-ových rokoch prišlo v e-commerce trhu k ochladeniu a veľa e-shopov to prinútilo k zmene stratégie a prehodnoteniu všetkých aktivít a procesov. Čo spája úspešné a ziskové e-shopy a naopak akým chybám sa pri riadení e-shopov vyvarovať, prezradí Michal Král na základe 16-ročných skúse... Zobrazit více

Po plodných covid-ových rokoch prišlo v e-commerce trhu k ochladeniu a veľa e-shopov to prinútilo k zmene stratégie a prehodnoteniu všetkých aktivít a procesov. Čo spája úspešné a ziskové e-shopy a naopak akým chybám sa pri riadení e-shopov vyvarovať, prezradí Michal Král na základe 16-ročných skúseností z riadenia porovnávača cien Pricemania a 300+ konzultácií s majiteľmi e-shopov.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok

Business development jako nástroj B2B transformace pro e-shopy

Začátečník

60 minut

Transformujte váš eshop na obchodný, komunikačný a marketingový B2B nástroj. Na workshope si ukážeme možnosti a spôsoby, ako využiť business development na transformáciu eshop do B2B prostredia. Povieme si 9 etáp realizácie B2B eshopu / integrácie B2B do existujúceho riešenia. Spoločne si nakoniec v... Zobrazit více

Transformujte váš eshop na obchodný, komunikačný a marketingový B2B nástroj. Na workshope si ukážeme možnosti a spôsoby, ako využiť business development na transformáciu eshop do B2B prostredia. Povieme si 9 etáp realizácie B2B eshopu / integrácie B2B do existujúceho riešenia. Spoločne si nakoniec vytvoríme rámcovú štruktúru pre váš B2B eshop.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok

Jak vyhodnocovat data z vašeho e-shopu?

Začátečník

60 minut

Nastavili jste pro svůj e-shop kampaň, ale nevíte, jak ji efektivně vyhodnotit, které metriky sledovat a kterými se naopak nezabývat? Přijďte na workshop, díky kterému dokážete rozlišit, která data jsou pro váš byznys [opravdu] důležitá. Shrneme si společně cíle a očekávání vašeho projektu, abyste n... Zobrazit více

Nastavili jste pro svůj e-shop kampaň, ale nevíte, jak ji efektivně vyhodnotit, které metriky sledovat a kterými se naopak nezabývat? Přijďte na workshop, díky kterému dokážete rozlišit, která data jsou pro váš byznys [opravdu] důležitá. Shrneme si společně cíle a očekávání vašeho projektu, abyste nedělali zbytečné chyby, které vás budou stát čas i peníze.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok

To hlavní, co potřebujete o marketingu vědět, je staré pět tisíc let

Začátečník

60 minut

Pokud podnikáte nebo řídíte marketing ve firmě, přirozeně se chcete vzdělávat. Věnujete ale svůj čas tomu, co opravdu potřebujete? Je hezké znát regulární výrazy při úpravách feedů nebo fígle, jak zvýšit open rate e-mailů. Co ale s tím, když většina firem nemá jasno v základních pravidlech byznysové... Zobrazit více

Pokud podnikáte nebo řídíte marketing ve firmě, přirozeně se chcete vzdělávat. Věnujete ale svůj čas tomu, co opravdu potřebujete? Je hezké znát regulární výrazy při úpravách feedů nebo fígle, jak zvýšit open rate e-mailů. Co ale s tím, když většina firem nemá jasno v základních pravidlech byznysové a marketingové strategie? Pojďme se vrátit ke kořenům marketingu a připomeňme si, co je pro úspěch (nejen) v e-commerce nejdůležitější.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok
  • Mobilní telefon

Jak zlepšit konverzní poměr e-shopu pomocí úprav vstupních stránek na e-shopu

Začátečník

60 minut

Na workshopu se zaměříme na optimalizaci vstupních stránek e-shopů. Ukážeme, jak zkloubit strategii online marketingu s vstupními stránkami pro vyšší konverzní poměr. Odhalíme, co vstupní stránka potřebuje, aby byla efektivní. Ukážeme vám snadný způsob úprav stránek na platformě Shoptet. Porovnáme m... Zobrazit více

Na workshopu se zaměříme na optimalizaci vstupních stránek e-shopů. Ukážeme, jak zkloubit strategii online marketingu s vstupními stránkami pro vyšší konverzní poměr. Odhalíme, co vstupní stránka potřebuje, aby byla efektivní. Ukážeme vám snadný způsob úprav stránek na platformě Shoptet. Porovnáme metriky z A/B testů, např. klasických vs. AI-generovaných popisků. Jak vizuální podoba popisků ovlivňuje výsledky? Zjistíme, jaké informace fungují nejlépe. Pobavíme se o vlivu recenzí, informací o prodejně a dalších faktorech na rozhodování zákazníka a úspěšnost e-shopu. Získejte cenné poznatky a tipy pro zvýšení konverze vašeho e-shopu.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok

Zpětná logistika pod drobnohledem od zákazníka do vašeho skladu

Začátečník

60 minut

Bez řešení zpětné logistiky se neobejde žádný e-shop ani ten Váš. Chcete být vstřícní k peněžence zákazníka nebo minimalizovat náklady spojené s vrácením zboží? Dozvíte se, jak rychlá a nákladná může být cesta zásilky z Aše nebo z Athén. Řekneme Vám jak to dělají jiní a jak to může dělat Váš e-shop.... Zobrazit více

Bez řešení zpětné logistiky se neobejde žádný e-shop ani ten Váš. Chcete být vstřícní k peněžence zákazníka nebo minimalizovat náklady spojené s vrácením zboží? Dozvíte se, jak rychlá a nákladná může být cesta zásilky z Aše nebo z Athén. Řekneme Vám jak to dělají jiní a jak to může dělat Váš e-shop.

Zobrazit méně

S sebou si vemte:

  • Poznámkový blok
  • Přehled států a přibližné množství balíků (vč. průměrných rozměrů), které zákazníci vracejí
  • Informaci o SW řešení napojení na dopravce